زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یکی از خدمات مهم سازه مَخزن طراحی و تولید تانکر ذخیره و نگهداری اسید است که در هر اندازه و ضخامت و مدلی که مد نظر داشته باشید میتوانید سفارش دهید . مخازن ضداسید که توسط مجموعه ما طراحی و تولید می شود مخزن ضد اسید پلی اتیلن هستند . در این ادامه مطلب راهنمایی های مورد نیاز برای این مخازن را بیان می کنیم .

مخزن ضد اسید پلی اتیلن

برای خرید بهترین و ارزان ترین مخزن اسید با توجه داشته باشید که مخزن ضداسید پلی اتیلن از مواد درجه یک و با کیفیت با رعایت استاندارد های تولید مخرن ضد اسید طراحی و تولید شده باشد . منبع پلی اتیلن برای نگهداری بسیاری از انواع اسید از جمله اسید سولفوریک ، اسید استیک ، اسید کلریدریک کلرید کلسیم ، هیدروکسید سدیم بیودی و اسید فسفریک نسبت به سایر مخازن بهترین گزینه و اقتصادی ترین مخازن می باشد چون این تانکر با توجه به خاصیت ضد خوردگی پلی اتیلن HDPE 3840 این ماده پایداری بسیار زیادی در برابر مواد اسید و خورنده دارد . قیمت مخزن پلی اتیلن در مقایسه با مخازن استیل ضد زنگ و ضد اسید بسیار ارزان و مقرون به صرفه تر و اقتصادی تر برای همه صنایعی که نیاز به این تانکر ها دارند است در هنگام هنگام سفارش توجه داسته باشید که مخازن پلی اتیلن یکپارچه ایمن تر از مخازنی است که به کمک لوله های کاروگیت و جوش اکسیژن تولید می شوند چون ریسک نشتی از نقاط جوش خورده بسیار بالا است . مخزن پلی اتیلن ضد اسید با استفاده از پلی ایتلن با چگالی بالا ساخته می شوند.

مخزن پلی اتیلن ضد اسید

یکی از خدمات مهم سازه مخزن طراحی و تولید مخازن و تانکر ذخیره و نگهداری اسید است که در هر اندازه و ضخامت و مدلی که مد نظر داشته باشید میتوانید سفارش دهید . مخزنی که توسط مجموعه ما طراحی و تولید می شود مخازن ضداسید پلی اتیلن هستند . در این ادامه مطلب راهنمایی های مورد نیاز برای این مخَزن را بیان می کنیم .

کاربرد مخزن ضد اسید در صنایع

مخازن ضداسید در اشکال ، سایز ها و ضخامت های مختلفی ساخته می شود ازجمله این مخازن می توان به مخازن عمودی ، مخازن افقی و … اشاره کرد . منبع پلی اتیلن ضد اسید برای مصارف تجاری و صنعتی طراحی و تولید می شوند از این مخازن عموما برای نگه داری و ذخیره سازی مواد شیمیایی در کارخانه ها ، انبار ها ، تاسیسات تولید و صنایع مختلف تولید می شود تنها عاملی که طول عمر مخزن پلی اتیلن را به شدت کاهش می دهد و احتمال آلودگی را افزایش می دهد سیالات خورنده ذخیره و نگهداری شده در داخل این مخازن است بنابر این پوشش داخلی مخزن پلی اتیلن ضد اسید در مواقع محافظت از تانکر ضروری است تانکر پلی اتیلن ضد اسید مایعات نیاز به پوشش قوی و یکنواخت دارند که پوشش کامل را بدون لکه های نازک یا از دست رفته ایجاد می کند . انتخاب تانکر پلی اتیلن ضد اسید با روکش با کیفیت بالا که مورد آزمایش قرار گرفته و مقاومت آن در برابر این مواد ثابت شده است ، به معنای نگهداری کمتر در طول زمان و نگرانی کمتر برای شما است.

انتخاب و خرید مخزن پلی اتیلن

ذخیره سازی و نگهداری اسید ها به دلیل خاصیت خورندگی و واکنش پذیری بالای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است . اسید سیالی بسیار خطرناک و از نظر اقتصادی قیمت بالایی دارد در نتیجه باید برای ذخیره کرن اسید ها و مواد شیمیایی از مخازن ذخیره اسید و مواد شیمیایی استفاده کنید . در هنگام خرید مخزن ضداسید باید به نکاتی مختلفی توجه کرد این مخازن از نظر وزن مخصوص اسید رتبه بندی می شوند در هنگام خرید این مخازن به جنس مخازن اسید که از انواع مختلف متریال ها طراحی و ساخته می شود و اینکه مخازن اسید پکپارچه باشد توجه کنید و مخازنی را انتخاب کنید که مقاومت بالایی در برابر خوردگی داشته باشد نکته بسیار مهم دیگر انتخاب مناسب اتصالات و واشرها با توجه به نوع اسید و بررسی سازگاری آن با موارد اشاره شده می باشد