زمان مطالعه: ۳ دقیقه

گروه تولیدی و صنعتی سازه مخزن، متخصص در طراحی، تولید، تامین و نصب مخزن استیل تک جداره با ظرفیت های متنوع تا ۳۰۰ متر مکعب برای صنایع مختلف است. ما به صورت اختصاصی و با رعایت نیازهای شما، مخازن تولید می‌کنیم. اگر به دنبال راه حلی خاص هستید که پیدا نمی‌کنید، تیم مشاوره فروش و مهندسان ما با خوشحالی در کنار شما خواهند بود تا راهکار مناسبی را برای شما پیدا کنند.

مخزن استیل تک جداره

شرکت صنعتی سازه مخزن با بیش از نیم قرن تجربه، در زمینه طراحی و ساخت مخزن استیل تک جداره (مخازن ذخیره)، با هدف افزایش امکانات و تولیدات کارخانه‌ها، آماده همکاری با شرکت‌های داخلی و خارجی می‌باشد. این شرکت قادر است انواع مخزن استیل تک، دو و سه جداره استیل با کاربری‌های مختلف و با استفاده از امکانات درخواستی کارفرما را در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت در کشور تولید کند. گروه صنعتی سازه مخزن در زمینه تولید و ساخت مخازن تک جداره استیل با ظرفیت‌های ۱۰۰۰، ۲۰۰۰، ۳۰۰۰، ۵۰۰۰، ۱۰۰۰۰، ۱۲۰۰۰، ۱۵۰۰۰، ۲۰۰۰۰ و ۲۵۰۰۰ لیتر فعالیت دارد.

کاربرد مخزن استیل تک‌ جداره

مخزن استیل تک جداره در صنایع مختلف برای نگهداری بهداشتی استفاده می‌شوند. برخی از کاربردهای این مخازن عبارتند از:

صنایع غذایی: مخازن استیل تکجداره در این صنعت برای نگهداری و ذخیره سازی مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مخازن برای نگهداری شیر، آب مقطر، اسید، آب ژاول، روغن و سایر مواد مورد استفاده قرار می‌گیرند.

صنایع دارویی: در صنعت داروسازی، مخازن استیل تکجداره برای نگهداری و ذخیره سازی مواد و محصولات دارویی استفاده می‌شوند. این مخازن باید شرایط بهداشتی و استانداردهای دارویی را رعایت کنند.

صنایع نظامی و صنعتی: مخازن استیل تکجداره در این صنایع برای نگهداری مواد و مخلفات شیمیایی، سوخت، آب و سایر موارد مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مخازن باید با شرایط سخت و محیط‌های خطرناک سازگاری داشته باشند.

همچنین، برخی از مخازن تک جداره به صورتی طراحی شده‌اند که همزن (الکتروموتور و گیربکس) بر روی آنها نصب می‌شود. این نوع مخازن برای موادی که نیاز به مخلوط کردن دارند، مانند مواد شیمیایی، محصولات غذایی و دارویی، استفاده می‌شوند.

مخزن های استیل تک جداره

ویژگی های مخزن تک جداره

  • ضخامت ۲/۵ میلیمتر
  • مجهز به ورق شانه تخم مرغی
  • عایق دار
  • همزن با الکتروموتور و گیربکس
  • منهول آدم رو
  • ورودی و خروجی مواد
  • نردبان
  • سایر متعلقات و سفارشات مخصوص هر مشتری

مزایای مخزن استیل تک جداره

مخزن استیل تک جداره دارای ویژگی‌های زیر هستند:

نگهداری مواد و محصولات به همان شکل اولیه: مخازن تک جداره استیل قابلیت حفظ و نگهداری مواد و محصولات به شکل اولیه را دارا می‌باشند. این ویژگی اهمیت زیادی در صنایعی دارد که نیاز به حفظ کیفیت و خواص محصولات دارند.

قابلیت نگهداری درازمدت مواد و محصولات: این مخازن برای نگهداری درازمدت مواد و محصولات مناسب هستند. استفاده از جنس استیل باعث می‌شود که مخازن تک‌ جداره دارای مقاومت بالا در برابر خوردگی، زنگ زدگی و تغییرات دما باشند.

عمر بالای مخزن نسبت به دیگر نمونه‌های فلزی و پلاستیکی: مخازن تک جداره استیل عمر طولانی‌تری نسبت به مخازن ساخته شده از سایر فلزها و پلاستیک دارند. استحکام و مقاومت بالای استیل باعث می‌شود که مخازن به مدت زمان طولانی‌تری قابل استفاده باشند.

زیبایی مخزن در سالن تولید و محل‌های استقرار: استفاده از استیل در ساختار مخازن تک جداره باعث می‌شود که ظاهر آنها زیبا و جذاب باشد. این مخازن اغلب در سالن‌های تولید و محل‌های استقرار به عنوان یک عنصر تزئینی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قیمت مخزن استیل تک جداره

قیمت مخزن استیل تک جداره یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های خریداران این محصول است. به دلیل اینکه ورق‌های استیل نسبت به سایر نمونه‌های فلزی و پلاستیکی مشابه، قیمت بالاتری دارند، مخازن ساخته شده با ورق‌های استیل نسبت به مخازن ساخته شده با فلزهای دیگر هزینه بیشتری دارند. همچنین، بر اساس این نکته که بسیاری از کارفرمایان ورق‌های استیل مورد نیاز خود را از بازار داخلی تهیه می‌کنند، هزینه واردات ورق‌ها (به عنوان واسطه‌گری) نیز به قیمت نهایی اضافه می‌شود و در نتیجه قیمت کلی مخازن افزایش می‌یابد.

با توجه به اینکه گروه صنعتی سازه مخزن در زمینه واردات ورق‌های استیل فعالیت می‌کند و ورق‌های مورد نیاز خود را مستقیماً از بازار جهانی تأمین می‌کند، هزینه کمتری برای ورق‌های استیل خود پرداخت می‌کند که این مسئله باعث می‌شود قیمت مخازن استیل ساخته شده توسط این شرکت نسبت به سایر سازندگان مناسب‌تر باشد. عوامل دیگری که بر قیمت مخزن استیل تک جداره تأثیر می‌گذارند، شامل ظرفیت مخزن، ضخامت بدنه، عدسی‌ها، وجود تجهیزات جانبی مانند سایدگلاس، همزن، گیربکس، نردبان، آبنما، منهول و غیره می‌شوند.