زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مخزن استیل آبسردکن می‌تواند طیف وسیعی از مخازن و مخازن تحت فشار را برای بسیاری از کاربردهای سیستم خنک‌کننده تامین کند. مخازن استیل ضد زنگ از ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ لیتر و در ظرفیت های مورد نظر طراحی و تولید می شود . آنها در ظرفیت ها و نسخه های مختلف برای برآوردن نیازهای سیستم های خنک کننده مختلف ساخته شده اند و برای کنترل الکترونیکی سطح به صفحه کنترل (۳PR) متصل می شوند.

مخزن استیل آبسردکن

بطور کلی مخازن استنلس استیل به طور گسترده در مواد غذایی، نوشیدنی، لبنیات، دارو، لوازم آرایشی و سایر فرآیندهای تولیدی که پاکیزگی و خلوص اهمیت دارد ، استفاده می شود. اینها همچنین در کارخانه های صنعتی برای ذخیره مواد شیمیایی و گازها که در آن مقاومت قوی در برابر تخریب شیمیایی مورد نیاز است استفاده می شود . مخزن استیل آبسردکن از ورق استیل و فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و برای جفت شدن با گروه های پمپاژ، هم برای چرخش و هم برای فرآیند طراحی شده اند . فولاد ضد زنگ نوعی آلیاژ آهن حاوی درصد مشخصی کروم است که مقاومت در برابر خوردگی را به فلز می دهد . مقاومت در برابر خوردگی با ایجاد یک لایه نازک از اکسیدهای فلزی به دست می آید که به عنوان محافظ در برابر مواد خورنده عمل می کند . مخازن آب استنلس استیل به طور گسترده ای برای ذخیره و تامین آب آشامیدنی تمیز و سالم در کاربردهای مختلف استفاده می شود . دوام ، مقاومت در برابر خوردگی و ویژگی های بهداشتی آنها را برای طیف وسیعی از مصارف، هم در محیط های مسکونی و هم در محیط های تجاری مناسب می کند .

مخازن استیل آبسردکن

مخزن استیل تک جداره در صنایع مختلف برای نگهداری بهداشتی استفاده می‌شوند.سازه مخزن متخصص در طراحی، تولید و نصب مخزن استیل با ظرفیت های برای صنایع مختلف است.

مشخصات مخزن استیل آبسردکن

مخزن استیل آبسردکن در ظرفیت ها و مشخصات و سایز های گوناگونی طراحی و تولید می شوند. این مشخصات یا اطلاعات ساخت این مخازن به سازنده و سفارش دهنده محصول بستگی دارد بررسی اینکه آیا تامین کننده قادر به ساخت ویژگی های مورد نظر است یا نه مهم است در ادامه مطالب اطلاعات اولیه مورد نیاز برای تعیین طراحی و ساخت مخزن استیل آبسردکن است یکی از این موارد ظرفیت مخزن است که یکی از مهم ترین این موارد طراحی است که توسط صاحبان فرآیند تعیین می شود . این اندازه از ظرفیت مخزن قابل استفاده برای ذخیره سازی یا پردازش است . توجه داشته باشید که این مقدار با حجم کلی یا ناخالص متفاوت است ، که فضای اختصاص داده شده برای بخارات و انبساط را به خود اختصاص می دهد . مشخصات بعدی مخزن استیل آبسردکن اندازه گیری فشار: جدا از ظرفیت ، درجه فشار یک پارامتر طراحی مهم است که بر ضخامت ورق یا صفحه فلزی مورد استفاده تأثیر می گذارد . مشخصات اضافی مانند فرآیندهای جوشکاری و روش های بازرسی با توجه به فشار تجربه شده مخزن مورد نیاز است . مورد بعدی محدودیت اندازه است این ابعاد مخزن توسط سفارش دهده مخزن تعیین می شود . با این حال، این به توانایی سازنده و استانداردهای حاکم بستگی دارد . بهتر است از اندازه های موجود تجاری یا استاندارد شروع کنید و سفارش خود را بر اساس آن تغییر دهید . نازل و منهول: نازل ها اتصالاتی هستند که به مخزن استیل آب سردکن برای اتصال یا پیچ و مهره کردن لوله های ورودی ، خروجی و ابزار جوش داده می شوند . منهول ها دسترسی به داخل مخزن را برای تمیز کردن و نگهداری فراهم می کنند . اندازه نازل و منهول معمولا توسط صاحب فرآیند مشخص می شود.

موارد استفاده از مخازن استیل

مخزن استیل به دلیل دوام و استحکام ، کاربردهای نامحدودی دارند . هر جنبه ای از جامعه به خواص مثبت مخازن ضد زنگ برای ارائه عملکرد با کیفیت بالا و محافظت از مواد ذخیره شده متکی است . اگرچه فولاد زنگ نزن از نزدیک با محیط های ضد عفونی کننده و استریل شناسایی می شود ، مخازن استنلس استیل را می توان در چندین کاربرد صنعتی ذخیره سازی و نگهداری یافت . از مخزن استیل آبسردکن برای ذخیره سازی سرد استفاده کرد مواد و مایعات مختلف به اثرات شرایط دمای پایین واکنش ضعیفی نشان می دهند و ممکن است ترک بخورند یا یخ بزنند . مخازن استیل در برابر اثرات محیط های با دمای پایین مقاوم هستند . در چنین شرایطی، این مخازن قادر به حفظ استحکام و انعطاف پذیری خود هستند که آنها را برای استفاده به عنوان ظروف نگهداری در دمای پایین ایده آل تبدیل می کند .